כאשר נתיך נשרף כתוצאה מקצר חשמלי במעגל כלשהו, רוב בעלי המקצוע מחליפים את הנתיך בנתיך אחר בעל אותו ערך או אותו צבע. בודדים בעלי המקצוע שהולכים לספרות היצרן או לספר הנהג ומוודאים את הערך האמיתי שצריך להיות במעגל. יש לזכור שברוב כלי הרכב, בית הנתיכים הקונבנציונאלי נהפך לבית נתיכים "ממוחשב" כלומר, הוא מכיל יחידת בקרה אלקטרונית. מה המשמעות? במידה ובפועל היה נתיך בעל ערך גבוה מדי (מישהו בעבר החליף את הנתיך המקורי), ועדיין קיים קצר, יתכן ובזמן החלפת הנתיך, אנו נייצר קשת חשמלית שתגרום לנזק פנימי בתוך ...